.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 2 محموله گوشت غیربهداشتی در آستارا

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از کشف دو محموله گوشت غیربهداشتی در جاده اردبیل به آستارا خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حبیب بنی‌رستم در جلسه دامپزشکی این شهرستان با اشاره به کشف محموله‌های گوشت غیربهداشتی اظهار داشت: دو دستگاه خودروی سواری پژو که از مسیر اردبیل به آستارا در حرکت بودند اقدام به جاسازی 134 کیلوگرم گوشت گوسفندی و آلایشات آن شامل جگر، ریه، سیرابی و کله پاچه در صندوق عقب خودروهای خود کرده بودند که در محل ایست بازرسی قلعه شناسایی و محموله غیر بهداشتی آنها توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه محموله آنها از مبدا کشتارگاه اردبیل به صورت کرایه‌ای در خودروهای مذکور جاسازی و به مقصد بازار آستارا در حرکت بود، افزود: طبق مقررات حمل هرگونه گوشت و فرآورده‌های آن باید با خودروهای یخچال‌دار صورت گیرد به همین دلیل این محموله غیربهداشتی توقیف و تحویل شبکه دامپزشکی آستارا شد.
این مسئول با قدردانی از فرمانده انتظامی آستارا و ماموران ایست بازرسی قلعه، بیان داشت: هر دو خودروی مذکور توقیف و تحویل مراجع قضایی شده است.
بنی‌رستم با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان آستارا فاقد کشتارگاه صنعتی است، خاطرنشان کرد: برای کشتار صنعتی روزانه بین 10 تا 15 رٱس گاو و 50 راس گوسفند از کشتارگاه‌های شهرستان‌های تالش و اردبیل برای تامین گوشت مورد نیاز آستارا استفاده می‌شود.
وی تعداد قصابی‌های مجاز و زیر نظر شبکه دامپزشکی شهرستان را 70 واحد عنوان کرد و ابراز داشت: بیشتر این واحدها در شهرهای آستارا و لوندویل قرار دارند و تعدادی نیز در روستاهای باغچه سرا، عنبران محله و سیبلی فعالیت می‌کنند.
به گزارش فارس، آستارا در حال حاضر دارای بیش از 18 هزار رٱس دام است که از این تعداد حدود 14 هزار رٱس شامل دام‌های بزرگ گاو و گاومیش و حدود 4 هزار رٱس آن گوسفند است.
آستارا از جمله شهرستان‌های مهم گیلان در تولید گوشت قرمز محسوب می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.